Forum Wędkarskie

Forum dla wędkarzy
Teraz jest 22 sie 2017, o 08:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: wędki?
PostNapisane: 14 lip 2007, o 15:41 
Offline

Dołączył(a): 14 lip 2007, o 15:33
Posty: 206
Ja łowię na kongera - bez zastrzeżeń :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wędki?
PostNapisane: 10 lip 2008, o 01:35 
Offline

Dołączył(a): 6 wrz 2007, o 16:15
Posty: 34
Ale do suchej, nie ma to jak wedka klejona !
Klejonka jest stworzona do wykonywania roznych rzutow rolujacych ktorych jest kilka.
Potrzebne sa one w trudnych warunkach terenowych. :lol:

- napietego sznura -

tonkin

_________________
"Mucha sztuczna jest osia, okolo ktorej sport rybacki sie obraca..........."

Mistrz
Rozwadowski


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wędki?
PostNapisane: 10 maja 2009, o 12:22 
Offline

Dołączył(a): 14 lip 2007, o 15:33
Posty: 206
Zna ktoś może jakiś fajny sklep internetowy gdzie można kupić wędziska w rozsądnej cenie??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wędki?
PostNapisane: 11 maja 2009, o 10:07 
siemka ja swoje kupilem tutaj http://www.rawa.pzw.com.pl/product_info ... cts_id=329 zaluje ze nie wziolem 3.6 dlugosci ale 3.3 spokojnie wystarcza na gruntówke. Dodam ze swietny kontakt i blyskawiczna przesylka bo mialem ja juz po 2 dniach. Drugi sklep o jakim slyszalem ze jest w porzadku to http://www.szczupak.pl a więcej o sklepach internetowych pod tym adresem http://www.splawik.com.pl/index.php?sho ... nternetowe


Góra
  
 
 Tytuł: Re: wędki?
PostNapisane: 16 maja 2009, o 20:58 
Offline

Dołączył(a): 14 lip 2007, o 15:33
Posty: 206
Dzięki popatrzę sobie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wędki?
PostNapisane: 23 sie 2009, o 14:38 
czy ktos z was mial stycznosc z wedka shimano catana chodzi mi o spininng 2.7 dlugi i c.w 3-15 gram.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL